Overslaan en naar de inhoud gaan

Igor Milder vertrekt bij Talpa

Igor Milder, Managing Director van Talpa Connect, verlaat het bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Talpa heeft de internationale verkoopafdeling en de afdeling Talpa Connect samengevoegd tot Talpa Global. Dat heeft alles te maken met een internationale uitrol. Diana Buddingh is in dat kader benoemd tot Director Global Productions en .

related partner content for mobile comes here

Igor Milder verlaat Talpa. Het bedrijf meldt dat &;hij zich in principe slechts voor een jaar aan Talpa heeft verbonden&; en ook dat hij zeer bepalend is geweest &;bij de implementatie van het connect-gedachtegoed binnen de Talpa-organisatie&;.

Onder leiding van Managing Director Maarten Meijs, bestaat het management team van Talpa Global verder uit financiële man André Adema, Kim Dingler en Diana Buddingh. Vanuit Talpa Global wordt het contact onderhouden met de productiebedrijven elders in de wereld: de eigen vestigingen in Los Angeles, Londen, Rome en Kopenhagen, de deelneming in Moskou en de joint-ventures met plaatselijke producenten in een groot aantal andere markten.

CEO van Talpa Holding Pim Schmitz: &;Met de integratie van International en Connect denk ik dat Talpa klaar is voor een nieuwe fase in het bestaan van dit full service mediabedrijf. Intussen ben ik Igor Milder erg dankbaar voor de tijd die hij aan ons gaf. Hij heeft Talpa op digitaal gebied geholpen onze blik de goede kant op te richten. Door zijn visie en strategie heeft de connect-architectuur een centrale rol in onze nieuwe organisatie gekregen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in