Overslaan en naar de inhoud gaan

"Goede doelen transparanter"

In het televisieprogramma 'Aperitivo' staat deze en volgende week de Nationale Goede Doelen Test centraal. Het initiatief voor deze test is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze test moet duidelijk maken hoe donaties aan goede doelen worden besteed en welk doel eigenlijk het best past bij een individuele donateur.

related partner content for mobile comes here

Op dit moment is het onduidelijk welk deel van het gedoneerde geld op de plek van bestemming aankomt en welk deel aan overhead wordt besteed. Ook is niet helder of het geld dat op de bestemde plek terechtkomt, effectief wordt besteed.

De kern van de NGDT is een op internet die donateurs kunnen invullen. De vragenlijst bestaat uit twee delen. Het eerste deel geeft stellingen over verschillende aspecten van goede doelen. Het tweede gedeelte bevat vragen om te achterhalen wat het ideale goede doel is voor de betreffende donateur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in