Overslaan en naar de inhoud gaan

GKE introduceert toffe merkpeer: Migo

‘We vroegen echte liefhebbers naar hun wensen en we luisterden zelfs naar perenhaters.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er is een nieuwe peer met de naam Migo, die wordt gepositioneerd als ‘the Friendly Pear’: eentje die je altijd en overal tussendoor kunt eten. De smaak is volgens de bedenkers zoet, fris en sappig. Migo onderscheidt zich door een goede bewaarbaarheid en uitstalleven, een gladde schil, de mooie vorm, vruchtgrootte en ‘de goede hardheid’. Migo wordt geteeld door de bij GKE aangesloten licentiepartners. GKE is de variëteitsmanager van de conceptappels Kanzi en Greenstar.

related partner content for mobile comes here

Conceptappel
Vorig jaar (2014) werden de eerste bomen aangeplant. Dit eerste jaar wordt de nieuwe peer in een relatief klein volume geoogst. ‘Na de introductie van de conceptappel Kanzi ruim tien jaar geleden, ontstond er behoefte aan een nieuwe peer’ zegt Urs Luder van GKE. ‘Daarom hebben we de krachten opnieuw gebundeld om een nieuwe conceptpeer voor de markt te ontwikkelen. We vroegen echte liefhebbers van peren naar hun wensen en we luisterden zelfs naar perenhaters. Waarom eten ze geen peren? De reactie was duidelijk: ‘We willen graag peren eten, maar dan wel een peer die minder knoeit, langer houdbaar is, een vertrouwde kwaliteit heeft en natuurlijk sappig is! Een peer die we ook onderweg kunnen eten als tussendoortje.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in