Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is ‘m! De Spectre tv-commercial van Heineken

007 raakt in de commercial verwikkeld in een heftige achtervolging met een speedboat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als onderdeel van de  geïntegreerde, wereldwijde Spectre campagne onthult Heineken een nieuwe tv-commercial met Daniel Craig als James Bond, gemaakt door Wieden & Kennedy, Amsterdam.


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Spectre, de 24e James Bond-film, draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen. De commercial is nu al te zien via Youtube, Facebook en vanaf morgen wordt deze in Nederland en de rest van de wereld getoond op tv en in de bioscoop. Heineken is de enige Spectre-partner die een commercial heeft gemaakt met Daniel Craig.

Consumenten kunnen via de Bond-actieverpakkingen - die vanaf nu in de winkel staan - toegang krijgen tot niet eerder vertoonde beelden van Spectre. Ook kunnen zij met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de Spectre flessen en blikken scannen om zo exclusieve content met Daniel Craig te ontvangen. Daarnaast is er behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de vijf meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko. Heineken lanceert ook een limited-edition van thuistap The Sub, met ‘special 007-features’.

Credits HEINEKEN - THE CHASE
Bureau: Wieden + Kennedy Amsterdam - Mark Bernath (Executive Creative Director), Eric Quennoy, Faustin Claverie, Thierry Albert, Faustin Claverie, Thierry Albert.

Filmproductie: MJZ - Tom Kuntz (Director), Benoit Debie, Robin Brown, Chris McBride, Debbie Turner

Verantwoordelijk bij Heineken: Gianluca Di Tondo (Senior Marketing Director Global Heineken Brand), Sandrine Huijgen, Jules Macken, Hans Erik Tuijt

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in