Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden DeMeter Award 2010

De drie genomineerden voor de 7e editie van de DeMeter Award zijn bekend. De drie kandidaten die om de titel 'DM-talent 2010' strijden,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

- Annemarie Joosen, teamleider direct marketing binnen de Nederlandse Staatsloterij. Belangrijkste vakprestatie: heeft klantbehoud binnen de Nederlandse Staatsloterij op de kaart gezet.

related partner content for mobile comes here

- Joris Toonders, Managing Director van Yonego BV, ROI Driven Internet Marketing. Belangrijkste vakprestatie: heeft zonder een euro aan marketingbudget op zijn 15e een van de grootste mobile entertainment portals in Nederland (ringtones) uitgerold.

- Walter van der Scheer, Sales Manager van Copernica BV. Belangrijkste vakprestatie: het opbouwen van een netwerk van 150 partners die allemaal op hun manier waarde toevoegen aan Copernica Marketing Software en de gebruikers.

Binnenkort zal de jury, bestaande uit Antal de Waij, Renate Vogt, Frans Reichardt, Marianne Robben en Robin Riemslag, de drie kandidaten ondervragen. Pas tijdens de Award Avond op 7 oktober wordt bekendgemaakt wie wint.

De DeMeter Award wordt dit jaar uitgereikt in aansluiting het programma van de Nationale Vakdag Dialogue & Digital Marketing, op donderdagavond 7 oktober van 17.00 tot 22.00 uur in Congrescentrum De Kuip in Rotterdam. Toegang is gratis maar wel aanmelden via (vol=vol).

DeMeter is het platform voor de toekomst van DM. De DeMeter Award is voor aanstormend DM-talent dat zich onderscheidt door lef, aantoonbaar resultaat en onderscheidende prestaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in