Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatieve directie Y&R naar Being There

Bart Heijboer (foto) gaat de creatieve vloer van Y&R leiden na het vertrek van creative directors Lionell Schuring en Sheldon Bont naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Schuring en Bont waren het afgelopen jaar onder meer verantwoordelijk voor de veel bekroonde viral . Zij volgden bij Y&R Robin Zuiderveld en Marq Strooy op over wiens nieuwe bureau Dear deze week in de printeditie van Adformatie meer te lezen is.

related partner content for mobile comes here

Het vertrek van Schuring en Bont wordt bij Y&R opgevangen door de komst van Bart Heijboer, die per 1 december de leiding krijgt over de creatieve vloer in de rol van creatief directeur ad interim. Heijboer was in 2005 ook als eens creatief directeur bij Y&R. De afgelopen jaren werkte hij als freelancer voor onder andere Etcetera en Alfred. Over zijn komst wordt gemeld: ‘Na het vertrek van Alwine de Jong kiezen we er bewust voor te investeren in ons creatieve DNA.’ Managing director De Jong vertrok per 1 oktober naar ASR.

Lucas Mol van Being There zegt over de komst van Schuring en Bont: ‘Voor Being There is het een fantastische kans. Een dubbele eigenlijk. Een zwaar zelfstandig team dat klanten kan binden is altijd welkom, maar door gecombineerde ervaring van grote tv campagnes en de digitale skills helpt hun komst bij de uitbouw van Being There van activatie bureau naar bureau voor activerende campagnes.’ Pieter Scheltema blijft als partner managing creative director, maar het nieuwe team zal zelfstandig op eigen klanten gaan opereren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in