Overslaan en naar de inhoud gaan

Clockwork en Qi winnen Epica

Internetmarketingbureaus Clockwork en Qi hebben een Epica gewonnen. Clockwork kreeg een gouden, Qi een bronzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Clockwork won een gouden award voor het maatschappelijke project . Qi won een bronzen prijs voor de site , die samen met het Zweedse North Kingdom werd gemaakt. In totaal hadden 30 Nederlandse bureaus 179 cases ingezonden.

related partner content for mobile comes here

De zijn Europese prijzen voor reclame en (marketing)communicatie in film, print en op internet. De inzendingen worden op twee criteria beoordeeld, namelijk originaliteit van het creatieve idee en kwaliteit van de uitvoering.

De website first8 is onderdeel van de mondiale bewustwordingscampagne first8. Deze campagne moet mensen over de hele wereld inspireren om een bijdrage te leveren aan de bestrijding van armoede, honger, ziekte en kindersterfte. Kern van de campagne vormt een fotoboekje, met indringende portretten van mensen die onder erbarmelijke omstandigheden leven. Dit boekje is in september 2004 verspreid aan 25.000 invloedrijke mensen over de hele wereld. De website vult het boekje op een interactieve manier aan en geeft meer informatie over de campagne.

Qi won in de categorie ‘Interactive’ een Epica met Philips Home Entertainment. De website geeft de belevingswereld rondom Philips Home Entertainment weer en bevat een online brochure en actuele promoties. De site werd eerder al bekroond als Macromedia’s Site of the Day.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in