Clockwork en Qi winnen Epica


Clockwork won een gouden award voor het maatschappelijke project First8 . Qi won een bronzen prijs voor de site Philips home entertainment , die samen met het Zweedse North Kingdom werd gemaakt. In totaal hadden 30 Nederlandse bureaus 179 cases ingezonden.
De Epica Awards zijn Europese prijzen voor reclame en (marketing)communicatie in film, print en op internet. De inzendingen worden op twee criteria beoordeeld, namelijk originaliteit van het creatieve idee en kwaliteit van de uitvoering.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe website first8 is onderdeel van de mondiale bewustwordingscampagne first8. Deze campagne moet mensen over de hele wereld inspireren om een bijdrage te leveren aan de bestrijding van armoede, honger, ziekte en kindersterfte. Kern van de campagne vormt een fotoboekje, met indringende portretten van mensen die onder erbarmelijke omstandigheden leven. Dit boekje is in september 2004 verspreid aan 25.000 invloedrijke mensen over de hele wereld. De website vult het boekje op een interactieve manier aan en geeft meer informatie over de campagne.
Qi won in de categorie ‘Interactive’ een Epica met Philips Home Entertainment. De website geeft de belevingswereld rondom Philips Home Entertainment weer en bevat een online brochure en actuele promoties. De site werd eerder al bekroond als Macromedia’s Site of the Day.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid