Overslaan en naar de inhoud gaan

Interactieve marketeer meet resultaten niet

Interactieve media mogen dan meer geschikt zijn om return on investement te meten, in de praktijk gebeurt dat nog niet echt. 45 procent van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nog eens 45 procent toetst achteraf niet of de doelstellingen gehaald zijn. e helft van de ondervraagden ziet interactieve media vooral als een manier om met jongeren te communiceren. Opvallend is verder dat de inzet van zoekmachines de hoogste score haalt, wanneer gevraagd wordt voor welke middelen het komende half jaar meer budget zal worden uitgetrokken.

related partner content for mobile comes here

421 marketeers werden voor het onderzoek via het web ondervraagd. De SpinawardsMonitor zal elke zes maanden helderheid gaan geven over de precieze samenstelling van de interactieve marketingcommunicatiemix in Nederland. In het decembernummer van het Tijdschrift voor Marketing, dat woensdag verschijnt, staan alle uitkomsten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in