Interactieve marketeer meet resultaten niet
Interactieve media mogen dan meer geschikt zijn om return on investement te meten, in de praktijk gebeurt dat nog niet echt. 45 procent van…
Nog eens 45 procent toetst achteraf niet of de doelstellingen gehaald zijn. e helft van de ondervraagden ziet interactieve media vooral als een manier om met jongeren te communiceren. Opvallend is verder dat de inzet van zoekmachines de hoogste score haalt, wanneer gevraagd wordt voor welke middelen het komende half jaar meer budget zal worden uitgetrokken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
421 marketeers werden voor het onderzoek via het web ondervraagd. De SpinawardsMonitor zal elke zes maanden helderheid gaan geven over de precieze samenstelling van de interactieve marketingcommunicatiemix in Nederland. In het decembernummer van het Tijdschrift voor Marketing, dat woensdag verschijnt, staan alle uitkomsten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid