Overslaan en naar de inhoud gaan

Hero Fruit2day wint Jaarprijs Goede Voeding

Hero Fruit2day heeft de Jaarprijs Goede Voeding gewonnen. Deze Jaarprijs is uitgereikt door het Voedingscentrum. Hero startte in maart met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Jaarprijs Goede Voeding wordt jaarlijks uitgereikt aan een product dat een gezond voedingspatroon gemakkelijker maakt voor de consument. Onder het motto: ’maak de gezonde keuze, de gemakkelijke keuze’ nomineerde de onafhankelijke jury dit jaar vier producten.
De jury van de Jaarprijs Goede Voeding: ‘Met Hero Fruit2day wordt door de originele verpakking fruit eten ‘cool’ en daardoor kan het niet- fruiteters helpen om aan hun dagelijkse portie fruit te komen.’ Productmanager Annette Stasse: ‘We wisten wel dat Hero Fruit2day een oplossing biedt voor het consumeren van fruit. Fruit in een handig flesje, ofwel fruit consumeren zonder knoeien en ongemak. Het winnen van de Jaarprijs toont dat we met dit succesvolle product ook écht in een behoefte hebben voorzien.’

related partner content for mobile comes here

Eerder dit jaar deed Maurice de Hond in opdracht van Hero onderzoek naar het consumptiegedrag van Nederland met betrekking tot fruit. Hieruit bleek dat de belangrijkste reden om fruit te eten is dat fruit gezond is en onmisbare voedingsstoffen bevat (42 procent). Ongeveer 25 procent eet fruit omdat ze het lekker vinden of ervan genieten. Het adviseert om elke dag 2 ons groente en 2 keer fruit te eten. Ook stimuleert het Voedingscentrum initiatieven om de groente- en fruitconsumptie te verhogen. Hero Fruit2day is een voorkeursproduct in de categorie Fruit volgens het Voedingscentrum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in