Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijven richten zich op korte termijn resultaten

Ruim 23 miljoen Europeanen zullen hun mobieltje gebruiken om reisproducten te kopen in het jaar 2005, voorspelt marktonderzoeksbureau IDC.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rol van de intermediar in de reisbranche wordt kleiner; steeds meer mensen boeken reizen en zoeken informatie rechstreeks via internet. Volgens IDC onderzoek zullen in 2005 ook nog eens 49 miljoen mensen hun kaartjes voor het openbaar vervoer online kopen. Het onderzoeksbureau meent dat dit ook een push zal geven aan andere mobile commerce segmenten, zoals het betalen van rekeningen, verkoop van tickets, parkeermeters e.d. Die groei gaat zich vooral concentreren in 2003 - 2005, als de technologie beschikbaar komt en mobiele facturering en betaling mogelijk worden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in