Bedrijven richten zich op korte termijn resultaten
Ruim 23 miljoen Europeanen zullen hun mobieltje gebruiken om reisproducten te kopen in het jaar 2005, voorspelt marktonderzoeksbureau IDC.…
De rol van de intermediar in de reisbranche wordt kleiner; steeds meer mensen boeken reizen en zoeken informatie rechstreeks via internet. Volgens IDC onderzoek zullen in 2005 ook nog eens 49 miljoen mensen hun kaartjes voor het openbaar vervoer online kopen. Het onderzoeksbureau meent dat dit ook een push zal geven aan andere mobile commerce segmenten, zoals het betalen van rekeningen, verkoop van tickets, parkeermeters e.d. Die groei gaat zich vooral concentreren in 2003 - 2005, als de technologie beschikbaar komt en mobiele facturering en betaling mogelijk worden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid