Avantgarde met mannenversie
De redactie noemt het ‘de stijlgids voor de moderne Nederlandse man’ met vooral veel aandacht voor mode en de trends daar omheen. Het magazine speelt in op de ‘metroseksuele man die stedelijk en internationaal is georiënteerd’. Daarom wordt het blad ook alleen verkocht in de betere boek- en tijdschriftenhandel.
Naast mode is er aandacht voor accessoires, gezondheid, persoonlijke verzorging en veel andere zaken die de ‘stijlbewuste man interesseert’, zo meldt uitgever Audax.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaPascalle Koldenhof, internationaal accountantmanager Mode, benadrukt dat het tijdschrift er is voor de heteroman, omdat de modehuizen die wilden bereiken maar daar volgens Koldenhof in Nederland geen blad voor konden vinden. ‘Onze plannen bestonden al enige tijd. Het laatste duwtje was dat het magazine Man op hield te bestaan.’
In het eerste nummer staat een interview met Christijan Albers, de Formule 1-coureur als rockstar, een reportage over de lente/zomermode 2006 en aandacht voor auto's, zoals de Bugatti Veyron en enkele nieuwe cabrio's.
AvantgardeMEN verschijnt twee keer per jaar. Het eerste nummer heeft een omvang van 180 pagina's en verschijnt in een oplage van 40.000 exemplaren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid