Overslaan en naar de inhoud gaan

Stefanie van Rootselaar managing director Europe bij FinchFactor

FinchFactor breidt het managementteam uit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Stefanie van Rootselaar begint op 1 september in haar nieuwe rol als managing director Europe. Haar benoeming komt na slechts drie maanden bij FinchFactor in dienst te zijn. De aanleiding is de internationale groei binnen het bedrijf.

Als managing director Europe gaat Van Rootselaar zich enerzijds richten op het uitbreiden van het huidige Europese productaanbod en klantportfolio, anderzijds op het HR beleid en het verder optimaliseren van interne processen.

related partner content for mobile comes here

Verdere groei


Van Rootselaar: 'In de afgelopen maanden heb ik veel kunnen observeren om te zien waar de kansen voor verdere groei liggen. Door het uitbreiden en slimmer verpakken van onze producten en diensten kunnen wij een bredere klantengroep aantrekken. We werken veel met reclamebureaus en willen ook graag meer consumentenmerken aan ons binden. Ik ben dankbaar dat Kerrie Finch en de rest van het managementteam mij het vertrouwen heeft gegeven in deze nieuwe rol, die ik met beide handen aangrijp.'

Kerrie Finch, oprichter en CEO FinchFactor: 'Stefanie heeft grote indruk gemaakt sinds ze hier eerder dit jaar begon. Haar promotie tot managing director in Europa is een natuurlijke transitie. Ze wordt de drijvende kracht achter FinchFactor’s European expansie.'

FinchFactor heeft kantoren in Amsterdam, Londen, Los Angeles en New York. Het bureau werkt met internationale klanten als Airbnb, MediaMonks en 180 Kingsday, en specialiseert zich in het ontwikkelen van thought leadership voor haar klanten.



FinchFactor heeft kantoren in Amsterdam, Londen, Los Angeles en New York. Het bureau werkt met internationale klanten als Airbnb, MediaMonks en 180 Kingsday, en specialiseert zich in het ontwikkelen van thought leadership voor haar klanten.

FinchFactor heeft kantoren in Amsterdam, Londen, Los Angeles en New York. Het bureau werkt met internationale klanten als Airbnb, MediaMonks en 180 Kingsday, en specialiseert zich in het ontwikkelen van thought leadership voor haar klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in