Overslaan en naar de inhoud gaan

Monique Botman vertrekt bij Omnicom Public Relations Group Nederland

Nog niet bekend wat ze hierna gaat doen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Monique Botman, de voormalige directeur van Porter Novelli, verlaat de Omnicom Public Relations Group Nederland, waaronder dit bureau is komen te vallen. Wat ze hierna gaat doen is nog niet bekend.

related partner content for mobile comes here

Botman startte in 2008 bij Porter Novelli. Zij gaf vorm aan de groep Overheid & Non-profit, eerst als senior adviseur en later als Account Director. In 2014 volgde zij Frank Peters op als Managing Director van Porter Novelli Nederland.

In maart dit jaar werd Porter Novelli onderdeel van de Omnicom Public Relations Group Nederland. Botman kreeg daarin de functie van managing director social impact & creating shared value .

Dat is klaarblijkelijk niet de rol waarin ze toekomst voor zichzelf zag. In het persbericht dat haar vertrek begeleidt zegt ze: ‘De recente fusie met Ketchum en FleishmanHillard in de Omnicom Public Relations Group daagde mij uit om na te denken over de toekomst. En ik heb besloten dat dat een nieuwe stap wordt buiten het bureau.’

De komende weken neemt ze de tijd om over verschillende opties na te denken. 

Botman is actief in de vakgroep Corporate Communicatie van Logeion en is bestuurslid van de VPRA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in