Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediatic stelt Raad van Advies aan

Ondernemers Merijn Everaarts, Carlijn Postma en Peter de Boer vormen per direct de Raad van Advies van contentmarketingbureau Mediatic
Raad van Advies Mediatic
Vlnr: Carlijn Postma, Merijn Everaarts, Peter de Boer
Raad van Advies Mediatic
Vlnr: Carlijn Postma, Merijn Everaarts, Peter de Boer

Door de snelle groei van het bureau werd de behoefte aan strategisch advies groter en besloot Mediatic een driekoppige Raad van Advies aan te stellen. 

related partner content for mobile comes here

Merijn Everaarts heeft met zijn achtergrond als oprichter van Dopper, plant-based restaurant Mama Gaia en sustainable werk- en meetinghub Oceans, waardevolle expertise op het gebied van ondernemerschap en duurzaamheid. ‘Ik hoefde niet lang na te denken toen Dennis me vroeg plaats te nemen in de RvA’ zegt Everaarts. ‘Mediatic richt zich op duurzame organisaties en in die hoedanigheid zijn we bij Dopper ooit met elkaar in contact gekomen.’

Mediatic verwelkomt ook Carlijn Postma in de Raad van Advies. De oprichter van contentmarketingbureau The Post en auteur van ‘Bingemarketing’ heeft kennis van bureauland en het vakgebied contentmarketing. Postma: ‘Door de jaren heen heb ik vaak met Mediatic samengewerkt. Omdat ik zelf eigenaar ben geweest van een groeiend bureau zie ik kansen, maar ken ik ook de valkuilen.’

Met Peter de Boer is Mediatic’s Raad van Advies compleet. Na een carrière die hem op jonge leeftijd tot de internationale board van reclamebureau Saatchi en Saatchi bracht, stond De Boer onder andere aan het roer bij Onna Onna. Deze vrouwenverzekeraar werd door de Consumentenbond twee keer uitgeroepen tot verzekeraar van het jaar. ‘Mediatic is een bureau waar ik graag mee samenwerk’, zegt De Boer. ‘Onze gedeelde focus op de nieuwe, Rijnlandse economie loopt ook synchroon.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in