Overslaan en naar de inhoud gaan

LongSpot op online shoppingcentre Klikjevoordeel

Corp TV en E Power introduceren de LongSpot op het online shoppingcentre Klikjevoordeel.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De LongSpot is een informatieve videocommercial van minimaal 90 seconden en maximaal 180 seconden, waarin producten en diensten wijze worden gepresenteerd aan het ‘winkelende’ publiek op de website. De LongSpot is een extra optie die E Power naast radiocommercials aanbiedt aan adverteerders om hun acties op te promoten.

related partner content for mobile comes here

Leo de Later, directeur van Corp TV: 'De LongSpot is een voordelige manier voor adverteerders om met behulp van online video hun producten te etaleren. Feitelijk is het een korte bedrijfsfilm met nuttige informatie voor de consument. Video is het snelst groeiend communicatiemiddel op het web en het genereert een factor tien meer clicks dan statische informatie.'

Jan Lagrouw van E Power: 'Wij attenderen via onze radiozenders luisteraars op de aanbiedingen van onze partners op Klikjevoordeel.nl en hopen dat de videoboodschap de koopimpuls van de bezoeker versterkt.'

De LongSpot wordt aangeboden in een pakket met radio- en onlinepromotie en is naast vertoning op Klikjevoordeel ook rechtenvrij te gebruiken voor andere doeleinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in