
Kia Motors Nederland heeft Tim den Besten per 1 februari benoemd tot EV Brand Manager, waarbij 'EV' staat voor 'Electric Vehicles'. Het gaat om een nieuw gecreëerde functie binnen Kia, die valt onder de afdeling Business Strategy & Product Marketing. Daarmee wil Kia inspelen op toekomstige marktontwikkelingen en klaar zijn voor zijn ambities richting 2025.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemVolgens de elektrificatiestrategie heeft Kia in 2025 in totaal zestien modellen met elektrische aandrijving geïntroduceerd: vijf hybrides, vijf plug-in-hybrides, vijf volledig elektrische auto’s en een nieuwe brandstofcelauto (FCEV).
Den Besten is sinds 2015 werkzaam bij Kia en heeft ervaring opgedaan in product marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee