Kia Nederland stelt Tim den Besten aan als brand manager elektrische voertuigen


Kia Motors Nederland heeft Tim den Besten per 1 februari benoemd tot EV Brand Manager, waarbij 'EV' staat voor 'Electric Vehicles'. Het gaat om een nieuw gecreëerde functie binnen Kia, die valt onder de afdeling Business Strategy & Product Marketing. Daarmee wil Kia inspelen op toekomstige marktontwikkelingen en klaar zijn voor zijn ambities richting 2025.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens de elektrificatiestrategie heeft Kia in 2025 in totaal zestien modellen met elektrische aandrijving geïntroduceerd: vijf hybrides, vijf plug-in-hybrides, vijf volledig elektrische auto’s en een nieuwe brandstofcelauto (FCEV).
Den Besten is sinds 2015 werkzaam bij Kia en heeft ervaring opgedaan in product marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid