Overslaan en naar de inhoud gaan

Kelsey Price nieuwe cco Colourcake

De voormalig global social media manager van Tommy Hilfiger wordt verantwoordelijk voor de merkstrategie.
Kelsey Price nieuwe cco Colourcake
Kelsey Price nieuwe cco Colourcake
Kelsey Price nieuwe cco Colourcake
Kelsey Price nieuwe cco Colourcake

Kelsey Price vertrekt bij PVH en treedt in dienst bij Colourcake als cco. De voormalig global social media manager van Tommy Hilfiger wordt verantwoordelijk voor de merkstrategie van het Amsterdamse branding bureau. Price moet Colourcake verder helpen met de missie van het bureau: merken herdefiniëren tot persoonlijkheden. 

related partner content for mobile comes here

Colourcake, dat zowel Tommy Hilfiger als Calvin Klein ondersteunt op het gebied van content en branding, zegt dat de liefde tussen Price en het bureau steeds meer begon op te spelen de afgelopen maanden. Price voegt daaraan toe: ‘De samenwerking met Colourcake is kenmerkend; energiek, ze brengen creatieve oplossingen en komen onverwachts uit de hoek. Een hechte familie die het belangrijk vindt het echte gezicht van merken te tonen. Samen met de klant.’ 


 

Volgende uitdaging

Price begon haar carrière als social media specialist en -strateeg voor verschillende modemerken in New York City. Na haar overstap naar Tommy Hilfiger in Amsterdam werd het tijd voor een volgende uitdaging. Price: ‘Om verder te mogen werken aan de ambities van Colourcake en om onderdeel te zijn van een team dat collectieve doelen stelt in combinatie met de mooie merken waar ze mee werken, is voor mij te gek.’ Colourcake is volgens Price een lokaal bureau met een globaal karakter. 

Colourcake begon als fashion- en lifestyle marketing bureau, maar positioneert zich tegenwoordig als branding bureau voor grote- en opkomende merken. Om te voorzien in de toenemende vraag van wereldwijde klanten is Price ‘aan boord gehaald.’ Robert Chevalier, co-founder van Colourcake over de nieuwe aanwinst: ‘Van productie naar creatie en van uitvoerend naar advies. Tijd voor een volgende stap.’

Het Amsterdamse bureau werkt onder andere voor PVH, citizenM, Patagonia en Moët. 

Lees ook: Patagonia geeft stemadvies: 'Vote the assholes out'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in