Overslaan en naar de inhoud gaan

Interpolis, het verzekeringsmerk dat diensten levert

Interpolis is niet meer het surrealistische merk dat we kennen uit het verleden. Maar waarom toch die focus op verkeersveiligheid?
Veilig onderweg
Veilig onderweg
Veilig onderweg
Veilig onderweg

De sonore, wat slepende stem van Martin Ros, (‘dit is een aquarium, dit zijn de víssen uit het aquarium, en dit is het wáter uit het aquarium’), voor televisiekijkers van 10, 20 jaar geleden (want dat deed je toen nog), was metéén duidelijk dat het hier om een reclameboodschap van Interpolis ging. Al helemaal in combinatie met de wat afstandelijke, minimalistische en vervreemde beelden van het lekkende aquarium uit de commercials. De pay-off, ook weer door Ros uitgesproken (‘Interpolis. Glashelder.’) werd door veel mensen meegepreveld.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
De Vlaggenfabriek - Beter met vlaggen.

Dat Glashelder stond anders wel voor hun claimacceptatie.. glashelder NEE.
INterpolis heeft een tactiek om zo veel mogelijk schades niet uit te hoeven keren... zelfs bij ogenschijnlijke simpele claims weten ze de boel nog te draineren. Voor mij dus ook; Glashelder NEE

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in