Interpolis, het verzekeringsmerk dat diensten levert
Interpolis is niet meer het surrealistische merk dat we kennen uit het verleden. Maar waarom toch die focus op verkeersveiligheid?
De sonore, wat slepende stem van Martin Ros, (‘dit is een aquarium, dit zijn de víssen uit het aquarium, en dit is het wáter uit het aquarium’), voor televisiekijkers van 10, 20 jaar geleden (want dat deed je toen nog), was metéén duidelijk dat het hier om een reclameboodschap van Interpolis ging. Al helemaal in combinatie met de wat afstandelijke, minimalistische en vervreemde beelden van het lekkende aquarium uit de commercials. De pay-off, ook weer door Ros uitgesproken (‘Interpolis. Glashelder.’) werd door veel mensen meegepreveld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidDat Glashelder stond anders wel voor hun claimacceptatie.. glashelder NEE.
INterpolis heeft een tactiek om zo veel mogelijk schades niet uit te hoeven keren... zelfs bij ogenschijnlijke simpele claims weten ze de boel nog te draineren. Voor mij dus ook; Glashelder NEE