Heineken refreshes the parts other beers cannot reach
Collett Dickenson Pearce was in de jaren zestig hét bureau van Engeland, hip en bruisend. Dat is nu wel anders.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met legendarische campagnes als ‘Happiness is a cigar called Hamlet’ en ‘Heineken refreshes the parts other beers cannot reach’ zette het bureau de toon voor een nieuwe, typisch Engelse stijl van reclamemaken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In 1990 ging CDP in zee met het Japanse Dentsu. Dat is geen succes geworden en nu staat CDP als CDP Travis Sully op de 70ste plek op de Britse bureauranglijst... Van de arrogante houding die het bureau vroeger ten opzichte van klanten aannam, is weinig meer over.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Campaign
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid