Overslaan en naar de inhoud gaan

FrieslandCampina wil Campina-merk uitbreiden

FrieslandCampina Dagvers wil het marktaandeel van haar verse zuivel onder Campina-merk uitbreiden naar Noord- en Oost-Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarvoor komt een promotiecampagne. Met de landelijke uitrol van dagverse producten onder Campina-merk probeert het zuivelconcern het verloren marktaandeel in dagvers weer terug te winnen, zo meldt Elsevier Voedingsmiddelenindustrie.

related partner content for mobile comes here

Het marktaandeel is teruggelopen toen het fusiebedrijf van de Europese Commissie het merk Friesche Vlag moest verkopen. Deze activiteiten gingen voor dagverse zuivel in licentie over naar Arla Foods. Vertegenwoordigers van de werkmaatschappij FrieslandCampina Dagvers gaan Campina nu bij de hoofdkantoren en supermarktondernemers in die regio’s promoten. Met onderscheidende concepten moet meer waarde in dagverse zuivel worden gecreëerd.

De eerste resultaten zijn volgens het bedrijf al zichtbaar. Een aantal winkelketens voert Campina nu landelijk als merk in dagverse zuivel.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in