
Daarvoor komt een promotiecampagne. Met de landelijke uitrol van dagverse producten onder Campina-merk probeert het zuivelconcern het verloren marktaandeel in dagvers weer terug te winnen, zo meldt Elsevier Voedingsmiddelenindustrie.
Het marktaandeel is teruggelopen toen het fusiebedrijf van de Europese Commissie het merk Friesche Vlag moest verkopen. Deze activiteiten gingen voor dagverse zuivel in licentie over naar Arla Foods. Vertegenwoordigers van de werkmaatschappij FrieslandCampina Dagvers gaan Campina nu bij de hoofdkantoren en supermarktondernemers in die regio’s promoten. Met onderscheidende concepten moet meer waarde in dagverse zuivel worden gecreëerd.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe eerste resultaten zijn volgens het bedrijf al zichtbaar. Een aantal winkelketens voert Campina nu landelijk als merk in dagverse zuivel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee