Trouw komt met locatiespecifiek adverteren


Voor een gering bedrag kunnen adverteerders hun projecten, organisaties en bedrijven op de kaart zetten. Letterlijk, want voor deze pilot kiest Dagblad Trouw voor de Klimaatkaart.
Organisaties kopen voor een bedrag vanaf 100 euro een zogenaamd point of interest (POI). Het POI kan naar wens worden bewerkt met content van de adverteerder, zoals tekst, foto's en video. Na de klimaatkaart wordt dit experiment uitgebreid naar de natuurtochten van Trouw en het regionieuws van Trouw.nl/indebuurt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Klimaatkaart is een online wereldkaart die is gelanceerd in het kader van de klimaatconferentie in Kopenhagen. Op de Klimaatkaart zijn kaarten over CO2 uitstoot, temperatuurstijging, opwekking van (duurzame) energie te vinden. Maar ook artikelen, foto's en filmpjes en verhalen van mensen over de wereld die vertellen wat klimaatverandering voor hen betekent. De klimaatkaart is via een widget beschikbaar: Trouw.nl/klimaatwidget en binnenkort ook mobiel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid