Overslaan en naar de inhoud gaan

Trouw komt met locatiespecifiek adverteren

Dagblad Trouw gaat de komende tijd experimenteren met locatiespecifiek adverteren op basis van de Cliptoo internet service.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor een gering bedrag kunnen adverteerders hun projecten, organisaties en bedrijven op de kaart zetten. Letterlijk, want voor deze pilot kiest Dagblad Trouw voor de .

related partner content for mobile comes here

Organisaties kopen voor een bedrag vanaf 100 euro een zogenaamd point of interest (POI). Het POI kan naar wens worden bewerkt met content van de adverteerder, zoals tekst, foto's en video. Na de klimaatkaart wordt dit experiment uitgebreid naar de natuurtochten van Trouw en het regionieuws van Trouw.nl/indebuurt.

De Klimaatkaart is een online wereldkaart die is gelanceerd in het kader van de klimaatconferentie in Kopenhagen. Op de Klimaatkaart zijn kaarten over CO2 uitstoot, temperatuurstijging, opwekking van (duurzame) energie te vinden. Maar ook artikelen, foto's en filmpjes en verhalen van mensen over de wereld die vertellen wat klimaatverandering voor hen betekent. De klimaatkaart is via een widget beschikbaar: en binnenkort ook mobiel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in