Overslaan en naar de inhoud gaan

Douwe Egberts met high five door Nederland

Douwe Egberts wil dat kleine succesmomenten meer gevierd worden en laat daarom high five teams door het hele land reizen. Het gaat om een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek uitgevoerd door Motivaction blijkt dat 70 procent van Nederland te weinig stilstaat bij dagelijkse succesmomenten, zoals het halen van de trein. Douwe Egberts vindt dat jammer, 'want stilstaan bij succes zorgt voor positieve energie'.

related partner content for mobile comes here

Op treinstations werden reizigers afgelopen week verrast door de high five teams van Douwe Egberts. Veertig procent van hen kon zich niet eens meer herinneren wanneer het laatste high five-moment was. De meest genoemde oorzaak; dagelijkse drukte.

De high five teams willen de komende weken op onder meer de Vierdaagse van Nijmegen, in Rotterdam Alexandrium en op het Gelderlandplein Amsterdam nog meer mensen verrassen. De campagne ter introductie van Douwe Egberts Ice Coffee bestaat verder uit een tv-commercial, outdoor, print, pr en online. De campagne werd ontwikkeld door bureau Lemz.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
mohib mohib abbas

zonder twijfel "Onderzoek uitgevoerd door Motivaction laat zien dat 70 procent van Nederland onvoldoende aandacht besteedt aan dagelijkse succesmomenten" Zo'n geweldige informatie
https://www.supersavermama.nl/webprint-kortingscode

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in