Overslaan en naar de inhoud gaan

Telfort verruilt Etcetera voor N=5

N=5 is niet alleen het nieuwe themabureau van Rabobank, maar sinds vandaag ook van Telfort. Etcetera, dat aan de betaalde bureaupitch mee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Behalve Etcetera en N=5 deed ook Selmore mee aan de pitch. Telfort was sinds begin 2005 voor below-the-line klant bij Van Wanten en sinds begin 2007 met het thema-account klant bij Etcetera.

related partner content for mobile comes here

Een paar maanden geleden bevestigde woordvoerster Renske Algra aan Adformatie dat Telfort zich ging beraden op het te voeren marketingcommunicatiebeleid. 'We onderzoeken wat de beste koers is voor het merk Telfort in een veranderende markt.'

Suzanne Liefting, manager communicatie bij Telfort: 'Tijdens het traject heeft N=5 een goede doorvertaling gemaakt van onze positionering naar een merkcampagne voor Telfort. We kijken met veel enthousiasme uit naar de samenwerking.'

Naast het themabureau N=5 werkt Telfort met Taxi Europe voor de online strategie en activiteiten. Met VBAT wordt een nieuwe visual identity ontwikkeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in