Overslaan en naar de inhoud gaan

Trouw komt met bijlage Ideale Banen

Trouw komt vanaf 5 september met een nieuwe arbeidsmarktbijlage met de titel Ideale Banen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Trouw is het een (uitneembaar) katern 'dat iedere zaterdag de drijfveren van betrokken werknemers en de goede kanten van de bewuste werkgever belicht'. In Ideale Banen is er bijzondere aandacht voor ‘groene banen’ en werkgevers met een maatschappelijk betrokken visie.

related partner content for mobile comes here

Het katern richt zich op de Trouw kerndoelgroep Cultureel Creatieven. Deze doelgroep onderscheidt zich door een vernieuwende, meer inhoudelijke oriëntatie op de arbeidsmarkt. 'Voor deze groeiende doelgroep is het leveren van een maatschappelijk relevante bijdrage en de verwezenlijking van persoonlijke idealen minstens zo belangrijk als salaris en een auto van de zaak', aldus Trouw.

December 2008 begon het dagblad al een eigen onderwijsdomein om het selectief bereik in het onderwijs te vergroten. De introductie van Ideale Banen is de volgende fase om lezers en adverteerders nog beter te bedienen op de arbeidsmarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in