Overslaan en naar de inhoud gaan

Corine van Impelen en Monica Wigman partner bij Wit Bestuurscommunicatie

Corine van Impelen en Monica Wigman keren terug naar de advieswereld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na enkele jaren werkzaam te zijn geweest bij respectievelijk Achmea en Sanoma keren Corine van Impelen en Monica Wigman terug aan bureauzijde. Met hun komst telt Wit nu negen adviseurs.

related partner content for mobile comes here

Van Impelen en Wigman werkten al eerder samen bij adviesbureau Maatschap voor Communicatie, waar zij zich richtten op verander- en positioneringsvraagstukken. &;Door de komst van Corine en Monica krijgt Wit een flinke impuls. De combinatie van verschillende specialisten onder een dak zorgt voor verdieping van de advisering en verbreding van ons werkterrein&;, aldus Jan Jelle van Hasselt van Wit.  Van Impelen en Wigman kozen met de overstap naar Wit voor de meerwaarde van een groep krachtige, zelfstandig opererende adviseurs die samenwerking organiseren en opzoeken .

Van Impelen was afgelopen drie jaar werkzaam bij Achmea op de Corporate Communicatie afdeling. , eerder werkte zij al een rijke ervaring bovenop de jarenlange ervaring bij Nederlandse Spoorwegen, PPGH/JWT en Maatschap voor Communicatie. Monica Wigman is een specialist in verandercommunicatie. In haar boek ‘Regel jij het draagvlak?’ (2011), verzamelde zij haar kennis en jarenlange ervaring op dit adviesgebied. De afgelopen twee jaar werkte Wigman bij Sanoma, dat zich middenin een transformatie bevindt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in