Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne moet Britse 'clubbers' naar Nederland lokken

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) maakt samen met Rotterdam Marketing propaganda voor de Nederlandse dancescene in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide organisaties zijn samen een campagne begonnen onder de naam HollandClubbing.com. De bedoeling is om meer Britten naar Nederland te lokken voor een weekeindje dansen op housebeats. Dat hebben beide organisaties woensdag bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Nederland staat volgens NBTC en Rotterdam Marketing bekend om zijn vooruitstrevende en vernieuwende dancescene. Nederlandse dj's, zoals Tiësto en Michel de Hey, zijn wereldberoemd en veelgevraagd.

Met de merknaam HollandClubbing willen de initiatiefnemers zich richten op jonge en trendgevoelige Britten. "We willen een groter bewustzijn van Nederland als clubbingbestemming creëren." (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in