Campagne moet Britse 'clubbers' naar Nederland lokken
Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) maakt samen met Rotterdam Marketing propaganda voor de Nederlandse dancescene in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Beide organisaties zijn samen een campagne begonnen onder de naam HollandClubbing.com. De bedoeling is om meer Britten naar Nederland te lokken voor een weekeindje dansen op housebeats. Dat hebben beide organisaties woensdag bekendgemaakt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nederland staat volgens NBTC en Rotterdam Marketing bekend om zijn vooruitstrevende en vernieuwende dancescene. Nederlandse dj's, zoals Tiësto en Michel de Hey, zijn wereldberoemd en veelgevraagd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de merknaam HollandClubbing willen de initiatiefnemers zich richten op jonge en trendgevoelige Britten. "We willen een groter bewustzijn van Nederland als clubbingbestemming creëren." (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid