Overslaan en naar de inhoud gaan

Blendle heeft nu een cco, Willem-Jan Lems, de ervaren marketeer van Bol.com

Het betreft een nieuwe functie. Taken bij Bol.com zijn overgenomen door Sophia Kerkhof.
Willem-Jan Lems met links Sophia Kerkhof en rechts Maite Zubiaurre
Willem-Jan Lems met links Sophia Kerkhof en rechts Maite Zubiaurre
© LinkedIn Willem-Jan Lems
Willem-Jan Lems met links Sophia Kerkhof en rechts Maite Zubiaurre
Willem-Jan Lems met links Sophia Kerkhof en rechts Maite Zubiaurre
© LinkedIn Willem-Jan Lems

Willem-Jan Lems, de director marketing van Bol.com, is overgestapt naar Blendle. Hij vervult er de nieuwe functie van chief commercial officer.

related partner content for mobile comes here

‘Willem-Jan leidt de marketingorganisatie en is verantwoordelijk voor de verdere groei van Blendle Premium’, zegt Alexander Klöpping, oprichter van Blendle. ‘Zijn ervaring bij Bol.com en een aantal KPN-merken is natuurlijk superrelevant voor Blendle.’

Hi xs4all.nl

Willem-Jan Lems werkte ruim 10 jaar bij Bol.com. Hij zette er onder meer het in-house digitale marketingteam op, voerde het data-driven campagnemanagement in en ontwikkelde en implementeerde de 700 pickup-points met Albert Heijn in Nederland en België. Hij was sinds een halfjaar niet meer feitelijk werkzaam voor de webshop

Lems heeft een verleden in de telecom. Hij was werkzaam voor onder meer Hi, het KPN-merk, en voor Xs4all, waar hij directeur marketing en sales was.

Sophia Kerkhof neemt taken over

De taken van Lems functie bij Bol.com zijn overgenomen door Sophia Kerkhof, die de functie van Brand marketing director vervult. Zij valt hiermee direct onder Boukje Taphoorn, de cmo van bol.com.

Kerkhof werkt een kleine 3 jaar bij Bol.com, daarvoor was zij werkzaam voor Heineken en Vrumona waar ze merkverantwoordelijke was voor onder meer SiSi, Sourcy Vitaminwater en Pepsi.

Lems had verschillende aandachtsgebieden, waaronder digital. Dit is nu in handen van Maite Zubiaurre, director digital marketing bij Bol.com.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in