Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom sommige creaties falen volgens marketeers

Deze maand publiceert Adformatie de resultaten van de Grote Marketing Enquête. Hier alvast een voorproefje.
Creatie gefaald
Creatie gefaald
Creatie gefaald
Creatie gefaald

Binnenkort is het zover, dan presenteert Adformatie in zijn november-editie de resultaten van de Grote Marketing Enquête, die zoals ieder jaar verwezenlijkt werd in nauwe samenwerking met DVJ Insights. Niet te vermijden thema’s daarin zijn natuurlijk de covid-pandemie en de diversiteitsdiscussie, maar zoals ieder jaar werden over een ‘bonusonderwerp’ vragen gesteld en dat was dit jaar de rol van creatie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Het leuke van oud worden is dat je ziet dat er niets, maar dan ook helemaal niets verandert in dit vak. Dit artikel heb ik al eens gelezen in 1987. Of was het 1994. Of misschien toch 2007?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in