Overslaan en naar de inhoud gaan

Tempo Team komt met nieuwe Youtube-serie rondom werkplezier: De Proeftijd

In de videoreeks strijden bedrijven met behulp van YouTubers Nesim en Qucee, om de gunsten van werkzoekenden.
Tempo-Team: De Proeftijd
Tempo-Team: De Proeftijd

Verschillende organisaties gaan met elkaar de strijd aan om een werkzoekende aan een plezierige baan te helpen door hen een kijkje in de keuken van te geven. Dit kijkje, de 'proeftijd', wordt vastgelegd op video, waarin we zien dat deze bedrijven alles uit de kast halen om de aandacht te vestigen op werkplezier door middel van bijvoorbeeld dansworkshops, haka workshops, lasergamen, lachcursus, karikatuurtekenen.  

Campagne-uitingen

De Proeftijd-afleveringen zijn te zien op het YouTube kanaal van Qucee. Elke twee weken volgt een nieuwe aflevering. De campagne loopt tot en met medio december en wordt onder de aandacht gebracht via radio, online video, buitenreclame en commercials in de bioscoop.

Credits

Tempo-Team: Denise Kenter & Michel Tiggelman
Creatief Bureau: Motion Content Group       
Creatie: Rik Toe Water en Hidde Steging        
Strategie: Rik Toe Water en Denise Kenter             
Projectmanager: Minke Kliphuis
Productiemaatschappij: Towel Media 
Regie: Sebas van Marion
Edit: Sebastiaan Klein en Elrik Rink                           
Producer: Rosa Bosch en Youness Salmoune                           
Productie-assistent: Emma Ter Bogt
Camera: Maikel Hurts en Steven van der Vorm
Geluid: Joost van Heerden
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in