Overslaan en naar de inhoud gaan

Scoor met Ster tijdens de sportzomer

Er komt weer een ouderwetse sportzomer aan. Kansen voor Oranje bieden kansen voor jouw merk. Scoren met Oranje, dat doe je bij Ster.
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Scoor met Ster tijdens de sportzomer
Scoor met Ster tijdens de sportzomer
Scoor met Ster tijdens de sportzomer
Scoor met Ster tijdens de sportzomer

Alle ogen zijn deze zomer gericht op het Europees Kampioenschap voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen. Kortom: er staat ons een echte sportzomer te wachten met veel kansen op succes voor Nederland. Natuurlijk weer te zien én te horen op de kanalen van de NPO. Kansen voor Oranje bieden ook kansen voor jouw merk – en dat zetten we graag voor je op een rij. Hoe kun jij scoren deze zomer?

Iedereen kijkt

De toernooien trekken stuk voor stuk een miljoenenpubliek en dat betekent dat jouw campagnes op een enorm bereik kunnen rekenen. Wist je dat 83% van de Nederlanders van plan is om één of meerdere sportevenementen op de voet te gaan volgen? Tijdens de sportzomer van 2021 keken er overigens 14,8 miljoen mensen – dat is bijna 92% van de Nederlandse bevolking van 6 jaar en ouder.

De sportzomer van 2024: iedereen kijkt!

Sportzomer optimaal volgen

De toernooien worden dichtbij huis gespeeld en er is dus geen tijdsverschil. Dat betekent dat alles voor Nederlanders optimaal te volgen is en dát is natuurlijk goed nieuws voor jouw campagnes. Overigens kijkt ook iedereen op ‘minder handige’ tijdstippen: tijdens de Olympische Spelen in Rio in 2016, op een zaterdagnacht, zagen maar liefst 800.000 mensen de finale 100 meter sprint met Dafne Schippers. De finale van de hockeydames in 2021, op een vrijdagochtend, werd zelfs door 1,4 miljoen mensen bekeken!

Daarom wil jij adverteren rondom sport

Dat een miljoenenpubliek binnen handbereik ligt, dat wist je al. Maar wist je dat adverteren rondom sport ook je naamsbekendheid kan vergroten, je imago een boost kan geven of de koopintentie kan verhogen? Als je meer wil weten over hoe je optimaal gebruik kunt maken van de kansen die sportevenementen bieden voor jouw campagne, download dan ons whitepaper 'presteren met sport'. Zo krijg je ook direct handvaten hoe je met je creatie het meeste uit je campagne kunt halen.

Een Oranje-campagne

Als je overweegt een speciale Oranje-campagne te maken, doe je er goed aan onze whitepaper 'reclamecreatie: de kracht van aanpassen' eens te lezen. Zo ontdek je alle ingrediënten om een impactvolle, thematische commercial te maken. En dit is mogelijk voor elk merk, groot of klein. Kom je nou – al dan niet uit onderzoek – tot de conclusie dat je beter geen Oranje-campagne kan maken? Zet dan je ‘gewone’ reclamespot in rond het moment dat je voor ogen had. Campagne voeren loont altijd. Doe jij dat wel, en je concurrentie niet? Dan sta jij al met 1-0 voor!

Scoor met Ster deze zomer

Laat de sportzomer maar beginnen, laat het Oranje succes maar komen en mogen we in augustus een mooie balans kunnen opmaken met bekers en medailles. Zien en/of horen we jouw campagne ook deze zomer? Scoren met Oranje, dat doe je bij Ster. Bekijk de inkoopopties op onze website en neem vooral contact op om de mogelijkheden te bespreken! Wij denken dagelijks mee met onze klanten en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. We zetten onze kennis graag voor je in en gaan samen op zoek naar de mooiste kansen.

Rest ons niks anders dan vast in de sfeer te komen...

Scoor met Oranje in 2024

P.S.: zet deze data in je agenda!

  • EK Voetbal: 14 juni - 14 juli
  • Tour de France: 29 juni - 21 juli
  • Olympische Spelen: 26 juli - 11 augustus

Inkoop:

  • Start inkoop juni: 23 april 2024
  • Start inkoop juli: 24 mei 2024
  • Start inkoop augustus: 24 juni 2024

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in