Overslaan en naar de inhoud gaan

De belangrijkste mediatips voor 2024

In dit artikel lees je alles over de kansen en mogelijkheden met Ster in 2024.
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Feest bij de uitreiking van de gouden Loeki
Feest bij de uitreiking van de gouden Loeki

Een kansrijk 2024 met Ster!

Met de start van het nieuwe jaar zijn organisaties volop bezig met het formuleren van plannen voor een succesvol 2024. Ster heeft een uitgebreid aanbod om optimaal te profiteren van de kansen voor komend jaar. Met als doel een doordachte en strategische start te realiseren, is er een schat aan inspiratie, praktische tips en diepgaande inzichten verzameld uit recente onderzoeken. Dit stelt jou in staat om goed voorbereid en met vertrouwen het nieuwe jaar tegemoet te gaan.

Aandacht in een wereld vol afleiding
In een wereld waar dagelijks duizenden prikkels de revue passeren, wordt het namelijk steeds essentiëler om de aandacht van de doelgroep te behouden in tijden van voortdurende afleiding. Het meest recente neuro-onderzoek, waaruit de whitepaper, getiteld "De magie van afleiding" is ontstaan, biedt niet alleen waardevolle inzichten maar ook praktische tips om op een effectieve wijze in te spelen op gedeeltelijke aandacht. Deze whitepaper fungeert als een handige gids om niet alleen op te vallen maar ook een blijvende indruk achter te laten in een wereld vol afleiding. Klik op ‘De magie van afleiding’ en vraag de whitepaper aan!

De magie van aandacht
De whitepaper "De magie van aandacht" is de voorganger van de magie van afleiding en benadrukt dat aandacht de sleutel vormt tot het succes van elke campagne. De vraag hoe consumenten niet alleen geïnteresseerd kunnen raken maar ook betrokken blijven, staat centraal. Ons onderzoek analyseerde aandacht niveaus in relatie tot tv- en radiocommercials, resulterend in waardevolle inzichten en bruikbare tips voor effectieve campagnes. Benieuwd naar de hele whitepaper? Klik op ‘De magie van aandacht’ en vraag de whitepaper aan!

Van wie trek je de aandacht?
Als we het hebben over aandacht, is het ook van belang om helder te hebben van wie je de aandacht wil trekken. Met bijvoorbeeld de feestdagen voor de deur bevinden bedrijven zich in een cruciale periode. Het begrijpen van de dynamiek binnen gezinnen en wie of wat bepalend is bij aankoopbeslissingen, is van cruciaal belang. Wat waarderen gezinsleden in een commercial en hoe kunnen bedrijven hen het beste bereiken? Deze whitepaper biedt een diepgaande analyse en praktische richtlijnen om deze belangrijke periode optimaal te benutten. Vraag de whitepaper aan en geniet van de verdiepende inzichten!

Aandacht trekken tijdens sportevenementen
2024 belooft een sportjaar bij uitstek te worden, met de Olympische Spelen en het EK voetbal voor mannen in blokletters op de agenda. Adverteren rondom sport biedt niet alleen een enorm bereik maar ook ongekende kansen voor naamsbekendheid en directe conversie. In onze uitgebreide whitepaper kun je dieper duiken en ontdekken wat de mogelijkheden zijn van effectieve sportmarketing, inclusief best practices om campagnes tot een succes te maken.

Dankzij deze waardevolle inzichten ben jij straks volledig voorbereid om van 2024 een succes te maken. Ster staat klaar om te ondersteunen bij het realiseren van doelen. Wij wensen iedereen alvast een succesvol, innovatief en voorspoedig nieuw jaar toe!

Heb je na het lezen van dit artikel vragen of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan hier contact met ons op!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in