Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden: ‘We zijn bezig met wat Nederland bezighoudt’

De verzekeraar somt in de nieuwe commercial klantinzichten op en zegt dan: ‘Wat belangrijk is voor jou, is belangrijk voor ons.’

Nationale-Nederlanden lanceert een campagne waarin het laat zien wat er speelt onder Nederlanders, en hoe Nationale-Nederlanden daarop inspeelt met producten en diensten. De hoofdcommercial is een opsomming van klantinzichten: ‘We staan steeds bewuster in het leven. Hebben aandacht voor de wereld om ons heen. We wekken onze eigen energie op. We willen vlammen, maar niet opbranden. En iedereen moet mee kunnen doen.’ De intrinsieke boodschap is dat Nationale Nederlanden precies weet wat Nederlanders bezighoudt.

related partner content for mobile comes here

De verdiepingsfilm: 'Er is maar één Nederlander zoals Machteld'

Bedrag onbekend

De bewijsvoering daarvoor moet worden gevormd door oplossingen die de verzekeraar eerder al bedacht voor Nederlanders die mantelzorg verlenen en voor Nederlanders die willen consuminderen. Nu komt daar bij dat Nationale Nederlanden de Stichting Running Blind sponsort. Die stichting helpt Nederlanders met een visuele beperking om de hardloopsport te beoefenen. ‘Als supporter van alle hardlopers vindt Nationale-Nederlanden het belangrijk dat iedereen mee moet kunnen doen.’ Welk bedrag er met de sponsordeal gemoeid is, wil Nationale Nederlanden niet bekend maken.

Nationale Nederlanden werkte vijf verhaallijnen uit waaruit moet blijken hoe het Nederland van nu eruitziet.

De campagne, ontwikkeld in samenwerking met JWT Amsterdam, is te zien en te horen op televisie, radio, online en in de bioscoop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in