Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM Real Deal Dagen-campagne stimuleert keuze voor duurzamere brandstof

De nieuwe campagne, ontwikkeld in samenwerking met dentsuACHTUNG!, mikt op extra reizigers en de keuze voor duurzamere brandstof.
KLM
© Screenshot: KLM
KLM
© Screenshot: KLM

KLM start een nieuwe Real Deal Dagen-campagne om mensen te 'inspireren om op reis te gaan voor de momenten die er écht toe doen.' De campagne, die op 17 mei start en 30 mei eindigt, biedt reizigers korting op tientallen bestemmingen wereldwijd en stimuleert reizigers om een meerprijs te betalen voor extra duurzame vliegtuigbrandstof. KLM verdubbelt het gedoneerde bedrag met wat het een 'duurzame brandstof bonus' noemt.

related partner content for mobile comes here

 

Campagne binnen Fly Responsibly-initiatief

Reizigers kunnen na het kiezen van hun reisbestemming en -data bij CO2ZERO één van de drie Susaintable Aviation Fuel (SAF)-opties kiezen om hun verwachte co2-uitstoot met de vlucht te compenseren. KLM verdubbelt elke euro die de reiziger aan SAF uitgeeft. SAF is een vorm van vliegtuigbrandstof die volgens KLM zeker 75 procent minder co2 uitstoot dan de huidige, fossiele kerosine. 

De salescampagne met een focus op het aanschaffen van SAF past binnen KLM's Fly Responsibly-initiatief. De vliegmaatschappij verduurzaamt zelf op verschillende manieren en stimuleert reizigers om ook duurzamere keuzes te maken. Zo kunnen reizigers hun geschatte co2-impact al langer compenseren bij het aanschaffen van een vliegticket. 

KLM van DDB Unlimited naar dentsu

KLM zit sinds kort bij dentsu, nadat het de samenwerking met DDB Unlimited na veertien jaar stopzette. DDB Unlimited nam met een twee minuten durende video in stijl afscheid van zijn klant. 

De Real Deal Dagen-campagne wordt onder de aandacht gebracht via e-mail, display ads, social media, online video en radio. 

Opdrachtgever: KLM
Media: dentsu
Creatie: dentsuACHTUNG!
Animatie: Woodwork
Sound & Music: Massive Music
Fotografie: Masha Osipova, Remon Rijper, Stijn Hoekstra, Orbon Alija / via Getty Images, Stephanie Noritz / via Getty Images, ballyscanlon / via Getty Images, Oscar Wong / via Getty Images, Per Breiehagen / via Getty Images, d3sign / via Getty Images, Unsplash. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in