Overslaan en naar de inhoud gaan

Hilde Laffeber, Aegon: ‘Met het abstracte willen we mensen zelf aan het denken zetten'

Met een nieuw merkdomein en bijbehorende campagne 'Vooruitdenken' laat Aegon zien dat het leven zich niet laat vangen in een lijstje.
Hilde Laffeber, Aegon: ‘Met het abstracte willen we mensen zelf aan het denken zetten'
Hilde Laffeber, Aegon: ‘Met het abstracte willen we mensen zelf aan het denken zetten'
© Afbeelding: TBWA\Neboko
Hilde Laffeber, Aegon: ‘Met het abstracte willen we mensen zelf aan het denken zetten'
Hilde Laffeber, Aegon: ‘Met het abstracte willen we mensen zelf aan het denken zetten'
© Afbeelding: TBWA\Neboko

Aegon introduceert een nieuwe merkcampagne gebaseerd op- en met dezelfde titel als het nieuwe merkdomein: ‘Vooruitdenken’. Met de campagne wil het van oorsprong Nederlandse bedrijf duidelijk maken dat het snapt dat het leven niet altijd loopt zoals gepland en dat het belangrijk is om hiervoor vroegtijdig regelingen te treffen. Zo adviseert de aanbieder van hypotheken, pensioenen en verzekeringen nu alvast, ‘met slimme keuzes, financiële ruimte voor later te creëren’, dat is volgens Aegon Vooruitdenken. De campagne is ontwikkeld samen met TBWA\Neboko. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Yep; 'life is what happens making plans'.

Marcel Jansen

Leuk dat weer wordt teruggegrepen op de roots van Aegon en de campagnebelofte van FCA! uit 1994. Denk Vrij. Denk Aegon

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in