Hilde Laffeber, Aegon: ‘Met het abstracte willen we mensen zelf aan het denken zetten'
Met een nieuw merkdomein en bijbehorende campagne 'Vooruitdenken' laat Aegon zien dat het leven zich niet laat vangen in een lijstje.
Aegon introduceert een nieuwe merkcampagne gebaseerd op- en met dezelfde titel als het nieuwe merkdomein: ‘Vooruitdenken’. Met de campagne wil het van oorsprong Nederlandse bedrijf duidelijk maken dat het snapt dat het leven niet altijd loopt zoals gepland en dat het belangrijk is om hiervoor vroegtijdig regelingen te treffen. Zo adviseert de aanbieder van hypotheken, pensioenen en verzekeringen nu alvast, ‘met slimme keuzes, financiële ruimte voor later te creëren’, dat is volgens Aegon Vooruitdenken. De campagne is ontwikkeld samen met TBWA\Neboko.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidYep; 'life is what happens making plans'.
Leuk dat weer wordt teruggegrepen op de roots van Aegon en de campagnebelofte van FCA! uit 1994. Denk Vrij. Denk Aegon