Overslaan en naar de inhoud gaan

FinancialLease start nieuwe merkcampagne na herpositionering

De nieuwe identiteit en campagne zijn ontwikkeld door Resoluut en Higuita.
Financial Lease
Een campagnestill
© Afbeelding: aangeleverd
Financial Lease
Een campagnestill
© Afbeelding: aangeleverd

Leasemaatschappij FinancialLease.nl bestaat 12,5 jaar en viert dat mede met een herpositionering en nieuwe merkcampagne. De reclamevideo focust zich volgens FinancialLease op de ondernemers die in leaseauto's rijden.

related partner content for mobile comes here

Aan de bak

De strategie en nieuwe identiteit zijn ontwikkeld door ontwerpbureau Resoluut, waar creatief bureau Higuita tekende voor de campagne. De boodschap van FinancialLease is 'maak het mogelijk' en in de campagne staat de hoofdgedachte 'aan de bak!' centraal. Kimberley van Everdingen, marketingmanager bij FinancialLease, legt uit: 'Waar andere spelers zich vooral richten op praktische waarden als ‘zorgeloos lenen’, en ‘ondersteuning', leggen wij de focus juist op wat ons verbindt met de doelgroep.'

FinancialLease heeft 120 medewerkers en zegt marktleider te zijn op het gebied van financial lease. Het bedrijf heeft zelf geen wagenpark maar regelt de autofinanciering voor ondernemers die een leaseauto willen. 

Nieuwe identiteit

Onderdeel van de herpositionering met nieuwe identiteit zijn een nieuwe missie, visie, logo en brandvoice. De campagne start onder meer via online video, 'aanmoedigende statements naast de snelweg' en op specifieke out-of-home-locaties. FinancialLease gebruikt ook social media, online display ads en digitale en lineaire radiozenders. De mediastrategie is ontwikkeld door Digital Heroes, dat onderdeel uitmaakt van Orange Valley.

De online campagnevideo is hieronder te bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in