6pack verbaasd over ‘schaamteloze kopie’ Douwe Egberts-commercial
Gig Hard Seltzer spreekt van ‘een hommage’, maar daar denkt een van de makers van het origineel anders over.
Gig Hard Seltzer heeft bij het uitbrengen van een 'remake' van de Douwe Egberts-commercial uit 2003 geen toestemming gevraagd aan de makers van het origineel. Dat zei Gig-oprichter Bob Ponsen recent in Adformatie. De commercial van het uitgaansdrankje met daarin twee straattaal sprekende oma's betreft een overduidelijke kopie van de bekende Douwe Egberts-commercial van twintig jaar geleden. Ponsen spreekt van een ‘hommage’, maar Mattias Schut, eigenaar van CCCP, het bedrijf achter de originele commercial, is allerminst blij met de kwestie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidHenkie Thee had hetzelfde idee: https://www.youtube.com/watch?v=Om3JMtVrt0E
Naar de rechter. Zonder twijfel.