Overslaan en naar de inhoud gaan

Beyond Meat komt met eerste Europese merkcampagne

De campagne, gemaakt door Boomerang, draait om een groep Beyond Meat-ambassadeurs en hun testimonials.
Campagnebeeld Beyond Meat
Campagnebeeld Beyond Meat

De campagne brengt authentieke verhalen en persoonlijke motivaties samen van Beyond Meat ambassadeurs in heel Europa, gedreven door prestatie, smaak en duurzaamheid

related partner content for mobile comes here

Beyond Meat heeft zijn eerste grote merkcampagne voor de Europese markt ontwikkeld. Onder de naam ‘Go Beyond’ wil het vegamerk jonge mensen motiveren om duurzaam te eten voor een betere toekomst.

Testimonals

De campagne, gemaakt door Boomerang, draait om een groep Beyond Meat-ambassadeurs - inspirerende jonge change-makers die hun eigen pad bewandelen. Ze zijn afkomstig uit Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk, en vertellen elk hun eigen verhaal over hoe zij ‘Beyond’ gaan. 

Er zijn zes testimonials gemaakt, van skateboarder Sky Brown, wielrenner Nono, Paralympisch atlete Alice Tai, rapper Sor en voetballer Serge Gnabry. Sommigen van hen leven een volledig plantaardige levensstijl, terwijl anderen flexitariër zijn en één keer per week plantaardig eten.

Heldenfilm

‘Elk verhaal doorbreekt het stigma van wat mensen denken dat Go Beyond betekent, en hoe dit verschilt voor elk individu, aldus creative-lead Glenn Da Silva van Boomerang.

Deze video's  zijn  gericht op de afzonderlijke landen, waar ze via sociale media zijn te zien. Daarnaast worden ze gecombineerd tot een ’inspirerende heldenfilm’. Dit format zal in alle target territories te zien zijn. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in