Overslaan en naar de inhoud gaan

UnitedConsumers wil met mediabureau Stroom verder groeien

Het consumentencollectief wil volgend jaar zijn merk verder uitbouwen en zo groeien.
United Consumers
© Afbeelding: United Consumers
United Consumers
© Afbeelding: United Consumers

UnitedConsumers, een consumentencollectief dat energie verkoopt aan consumenten, kiest - hoe toepasselijk - Stroom als mediabureau. Per 1 december is Stroom verantwoordelijk voor het media-advies en de media-inkoop van UnitedConsumers. Het consumentencollectief spreekt de ambitie uit om volgend jaar zijn merk verder te bouwen en zo op de lange termijn meer groei te realiseren. Daar gaat dan ook meer focus naar uit. 

related partner content for mobile comes here

Uitdagingen in merkcommunicatie

De keuze voor Stroom is gemaakt na een pitchtraject, zegt Bas Poell als oprichter en directeur van UnitedConsumers. 'We hebben na een pitch voor Stroom gekozen omdat ze in staat waren om ons een goed gevoel te geven over de meest optimale inzet van ons mediabudget. Daarnaast waren we blij met de manier waarop ze direct met ons meedachten over de uitdagingen op het gebied van merkcommunicatie. We kijken uit naar een effectieve en duurzame samenwerking.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in