Overslaan en naar de inhoud gaan

Trending deze week: nog geen plek voor social creators in Super Bowl commercials

Authentieke, hedendaagse content verus traditionele televisie. Pepsi combineert the best of both worlds in een nieuwe Superbowl reclame.
Super Bowl
Super Bowl

Real, realer, realst. Dat is wat we tegenwoordig willen zien op social. Echte mensen, echte ervaringen en echt goede content. Pepsi haakt hier echt (haha) slim op in, in hun nieuwe Super Bowl commercial. Om de brug tussen deze reclame en de echte wereld te slaan, geeft Pepsi 10 miljoen gratis flesjes weg, zodat fans proberen of dit wel écht zo lekker is. Want een écht goed drankje, moet je proeven zeggen ze. Of nouja.. Ben Stiller.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In andere aangekondigde reclamespots voor de Super Bowl keert ook Alicia Silverstone terug in haar rol van “Clueless” en Bryan Cranston en Aaron Paul in hun "Breaking Bad"-rollen. Grote (TikTok) creators zien we nog niet terug in de tv-commercials. Merken lijken op social wel voor deze creators te gaan, maar blijven voor traditionele tv nog bij traditionele sterren. Verdienen social creators ook een podium op het grote scherm?

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in