Overslaan en naar de inhoud gaan

Team Lewis start pr-offensief voor Orange Cyberdefense

Samenwerking met bureau moet zorgen voor meer merkbekendheid van bedrijf in cybersecurity.
foto hacker, cybercrimineel
© shutterstock
foto hacker, cybercrimineel
© shutterstock

Orange Cyberdefense gaat de samenwerking aan met Team Lewis om de positie van het bedrijf als specialist in cybersecurity te versterken. Met een pr-campagne moet Lewis zorgen voor meer merkbekendheid, met als onderdeel daarvan het opbouwen en versterken van mediarelaties.

related partner content for mobile comes here

Het uitdragen van kennis en expertise op het gebied van cybersecurity wordt het uitgangspunt van de campagne. Lewis maakt hiervoor gebruik van de wereldwijde ervaring, expertise, de vele partnerships met tech-partners en het eigen research-lab van Orange Cyberdefense. De inzichten die hieruit voortkomen vormen de basis voor content en pr-doeleinden.

Volgens Caroline Arts, marketingmanager bij Orange Cyberdefense is investeren in holistische cybersecurity-strategieën is cruciaal voor organisaties. ‘Door onze kennis met de markt te delen, willen wij bedrijven helpen de juiste afwegingen te maken en volgende stappen te zetten.’

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in