Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA\NEBOKO en de Female Cancer Foundation maken campagne waarmee je levens redt

Deze week staat ‘Miracle Life Saving Vinegar’ in de schappen bij de Albert Heijn
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

miracle
miracle

Dit natuurazijn redt letterlijk levens: door ‘Miracle’ te kopen, doneer je aan de Female Cancer Foundation en help je baarmoederhalskanker de wereld uit.

In ontwikkelingslanden sterft elke twee minuten een vrouw aan de gevolgen van baarmoederhalskanker. Dat maakt baarmoederhalskanker één van de dodelijkste ziektes wereldwijd.Met een simpel en goedkoop middel als natuurazijn kan de Female Cancer Foundation namelijk jaarlijks honderdduizenden vrouwen testen en zo behoeden voor deze levensbedreigende ziekte.

Erik Falke, creatieve Director TBWA\NEBOKO "Miracle is de eerste azijn in de supermarkt waarvan de vormgeving van de fles recht doet aan de inhoud.

De Female Cancer Foundation heeft een zeer effectieve methode ontwikkeld waarbij vrouwen snel kunnen worden getest en geholpen aan (een voorstadium van) baarmoederhalskanker, de enige kankersoort die uitroeibaar is.

Door de baarmoedermond aan te stippen met natuurazijn, kleuren de ‘slechte’ cellen wit en zijn ze direct zichtbaar. Vroege signalering vergroot de kans op genezing, vertelt oprichter van de Female Cancer Foundation, gynaecoloog-oncoloog Prof. Dr. Lex Peters.

 

Prof. Dr. Lex Peters: Elke 2 minuten overlijdt er een vrouw aan baarmoederhalskanker. In Nederland krijgt iedere vrouw vanaf 30 jaar elke 5 jaar een uitstrijkje, maar voor die methode zijn helaas niet overal ter wereld de middelen of praktische mogelijkheden.

Met de See & Treat-methode kunnen we de ziekte in afgelegen gebieden of sloppenwijken vroegtijdig signaleren en direct behandelen. Daarnaast kunnen we vrouwen dan ook voorlichten over de risico’s en het voorkomen van baarmoederhalskanker. Met een simpel middel als natuurazijn kunnen we vrouwen, hun partners en kinderen een hoop ellende besparen.”

miracle

De limited edition van 'Miracle Life Saving Vinegar' is alleen deze week exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. op=op!

Kijk voor meer informatie op: www.femalecancerfoundation.org of doneer direct via tikkie: https://tikkie.me/pay/FemaleCance/4g5bnd9s0r8r7in3r0bg.

Credits:

Opdrachtgever: Female Cancer Foundation
Campagne & Design: TBWA\NEBOKO
Productie: Burg Group, Dumocom, Riviera, Van Ruiten Foodpack en Printman
PR: Creative Venue

Fotografie: Carin Verbruggen – FRANK Agency 
Stylist: Lieve Gerrits – House of Orange (visagie)
Visagie: Clayton Leslie – FRANK Agency
Visagie: Bianca Fabrie – FRANK Agency
Haarstylist: Latoya Velberg-  Frank Agency

Talent via:
Maartje – Talent Kitchen
Iraida – Meerzorg talent

Website: Ijsbrand Theunissen – Prelum
Fotobestand: Coen Ruys – Peirce 
 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Avneesh Panwar

Download this web browser and continue the working on web browser there are million people are working o this web browser download mozilla firefox
if you are try the working on this web browser then you are download.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in