TBWA\NEBOKO en de Female Cancer Foundation maken campagne waarmee je levens redt
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Dit natuurazijn redt letterlijk levens: door ‘Miracle’ te kopen, doneer je aan de Female Cancer Foundation en help je baarmoederhalskanker de wereld uit.
In ontwikkelingslanden sterft elke twee minuten een vrouw aan de gevolgen van baarmoederhalskanker. Dat maakt baarmoederhalskanker één van de dodelijkste ziektes wereldwijd.Met een simpel en goedkoop middel als natuurazijn kan de Female Cancer Foundation namelijk jaarlijks honderdduizenden vrouwen testen en zo behoeden voor deze levensbedreigende ziekte.
De Female Cancer Foundation heeft een zeer effectieve methode ontwikkeld waarbij vrouwen snel kunnen worden getest en geholpen aan (een voorstadium van) baarmoederhalskanker, de enige kankersoort die uitroeibaar is.
Door de baarmoedermond aan te stippen met natuurazijn, kleuren de ‘slechte’ cellen wit en zijn ze direct zichtbaar. Vroege signalering vergroot de kans op genezing, vertelt oprichter van de Female Cancer Foundation, gynaecoloog-oncoloog Prof. Dr. Lex Peters.
Met de See & Treat-methode kunnen we de ziekte in afgelegen gebieden of sloppenwijken vroegtijdig signaleren en direct behandelen. Daarnaast kunnen we vrouwen dan ook voorlichten over de risico’s en het voorkomen van baarmoederhalskanker. Met een simpel middel als natuurazijn kunnen we vrouwen, hun partners en kinderen een hoop ellende besparen.”
De limited edition van 'Miracle Life Saving Vinegar' is alleen deze week exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. op=op!
Kijk voor meer informatie op: www.femalecancerfoundation.org of doneer direct via tikkie: https://tikkie.me/pay/FemaleCance/4g5bnd9s0r8r7in3r0bg.
Credits:
Opdrachtgever: Female Cancer Foundation
Campagne & Design: TBWA\NEBOKO
Productie: Burg Group, Dumocom, Riviera, Van Ruiten Foodpack en Printman
PR: Creative Venue
Fotografie: Carin Verbruggen – FRANK Agency
Stylist: Lieve Gerrits – House of Orange (visagie)
Visagie: Clayton Leslie – FRANK Agency
Visagie: Bianca Fabrie – FRANK Agency
Haarstylist: Latoya Velberg- Frank Agency
Talent via:
Maartje – Talent Kitchen
Iraida – Meerzorg talent
Website: Ijsbrand Theunissen – Prelum
Fotobestand: Coen Ruys – Peirce
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidDownload this web browser and continue the working on web browser there are million people are working o this web browser download mozilla firefox
if you are try the working on this web browser then you are download.