Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe positionering Greetz draait om 'persoonlijke aandacht'

De vernieuwde visuele identiteit is ontwikkeld door Wunder. Ook is er een nieuw logo.
Nieuwe positionering Greetz draait om persoonlijke aandacht
Greetz kondigt rebranding aan
Nieuwe positionering Greetz draait om persoonlijke aandacht
Greetz kondigt rebranding aan

Greetz kondigt een rebranding aan, waarmee de webwinkel in cadeaukaarten, bloemen en ballonnen zich als 'aandachtsmerk' hoopt te profileren. Ook is er een nieuw logo (zie onder), waarbij het kenmerkende kartelrandje van de postzegel behouden is gebleven. Designbureau Wunder tekende voor concept en creatie.

related partner content for mobile comes here

We leven in een wereld waarin je heel snel een appje kunt sturen om te zeggen dat je aan iemand denkt, maar dat past niet binnen de aandachtsfilosofie van Greetz. Oprechte aandacht, iemand laten voelen dat je moeite voor hem of haar doet, dat is waar de online retailer om de hoek komt kijken en het verschil wil maken.

Heel vernieuwend is de rebranding niet, vorig jaar lanceerde de webwinkel zijn nieuwe merkpositionering (door N=5), die eveneens om 'persoonlijke aandacht' draaide.

Sinds de oprichting in 2004 heeft Greetz een snelle groei doorgemaakt, zegt marketing director Alwin Snippe. 'We geloven dat we ook in de komende jaren een betekenisvolle rol kunnen vervullen, door een platform te creëren waar het geven van persoonlijke aandacht centraal staat.'

Het 'nieuwe jasje' sluit aan op de missie van Greetz: het geven van persoonlijke aandacht aan iemand die je liefhebt, zegt Snippe tot slot.

De vernieuwde website is hier te zien. Bekijk hieronder de rebranding-video:

Het nieuwe logo van Greetz
Het nieuwe logo van Greetz
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in