Overslaan en naar de inhoud gaan

Na 30 jaar verdwijnt merknaam ISM eCompany, ISM wordt valantic

Met het voeren van de nieuwe merknaam en bijbehorende marktpositionering zet ISM de volgende stap in haar groei in de B2B en B2C markt.
Partner
valantic

valantic creates software and digital process solutions that enable customers to achieve strategic advantages over their competitors. We master the central challenges of digitalization with a uniquely flexible, elementary organizational structure and operational excellence.

Lees meer

Our aim is to break through established patterns of thought. To this end, we combine technological competence with industry know-how. In this way, we want to achieve the No. 1 position in the market in the areas in which we are active. Thus enabling digital transformation in perfection.

Lees minder
valantic collega's aan het werk
valantic collega's aan het werk

Met het voeren van de nieuwe merknaam en bijbehorende marktpositionering zet ISM de volgende stap in haar groei in de B2B en B2C markt als full service digital commerce agency. Medio september 2021 werd al aangekondigd dat ISM eCompany onderdeel is geworden van valantic. Het bedrijf bedient meer dan duizend klanten, heeft een omzet van tweehonderdvijftig miljoen euro en meer dan tweeduizend werknemers. Als full service digital commerce agency daagt valantic klanten uit om digital frontrunner te worden in hun markt.

CEO Niek Bosua van valantic Nederland: “We bestaan al 30 jaar en de ambitie is heel sterk om te blijven groeien. Onze klanten worden groter, verkopen vaker B2B en hebben steeds complexere vraagstukken. Die willen we uit eigen huis kunnen blijven bedienen met enkel topkwaliteit diensten en dan moet je groeien en ook blijven innoveren. Voor de (internationale) herkenbaarheid van ons bedrijf, kiezen we er nu voor om gezamenlijk onder het valantic brand te opereren.”

Op dagelijkse basis zal er voor de mensen en klanten van de Rotterdammers uit de Van Nelle Fabriek niet veel veranderen, maar na 30 jaar een nieuwe naam in de markt voeren is uiteraard wel een bijzondere stap.

Bosua: “Collega’s begonnen steeds vaker te vragen naar het valantic brand, klanten zijn enthousiast, en ook voor onze partners is het duidelijk als we één gezicht naar de markt hebben. Daarbij draagt het valantic merk heel goed uit wie we zijn: hét full service digital agency voor bedrijven die écht succes willen met digital commerce. Dat maakt dat we nu versneld doorgepakt hebben met de rebranding en positionering van ons prachtige bedrijf.”

valantic brand video

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
valantic

valantic creates software and digital process solutions that enable customers to achieve strategic advantages over their competitors. We master the central challenges of digitalization with a uniquely flexible, elementary organizational structure and operational excellence.

Lees meer

Our aim is to break through established patterns of thought. To this end, we combine technological competence with industry know-how. In this way, we want to achieve the No. 1 position in the market in the areas in which we are active. Thus enabling digital transformation in perfection.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in