Overslaan en naar de inhoud gaan

KwikFit stapt na 11 jaar over van Li Moon naar Persuade

Het eerste werk van de hand van Persuade moet komende zomer het daglicht zien.
kwikfit
Kwikfit-garage in Delft
kwikfit
Kwikfit-garage in Delft

Autoservicebedrijf KwikFit Nederland (165 filialen) heeft Persuade aangesteld als zijn nieuwe lead agency. KwikFit werkte sinds 2012 samen met het minder bekende bureau Li Moon uit Haarlem.

related partner content for mobile comes here

Een bureauoriëntatie die in het eerste kwartaal van dit jaar speelde, ging aan de keuze voor Persuade vooraf. Er was geen externe pitchconsultant bij betrokken. Het is niet duidelijk waarom KwikFit van bureau is gewisseld.

Persuade, het reclamebureau uit Den Bosch dat ook werkt voor onder meer Zeeman en Transavia en tevens genomineerd is als SAN Bureau van het Jaar, gaat voor KwikFit aan de slag met de merkstrategie en marketingcommunicatie in Nederland. Het eerste werk moet circa eind juni het daglicht zien. Persuade spreekt over een brede mediamix waarbij 'tv niet uitgesloten' zal zijn.

Keuze snel gemaakt

Arjan van der Meer, marketingdirecteur Kwikfit Nederland, zegt dat de keuze voor Persuade snel gemaakt was. 'De klik was er, en de visie, mentaliteit en manier van werken passen goed bij onze ambities.'

Antal van Pelt, managing director Persuade: 'KwikFit bevindt zich in het centrum van de grote en snelle ontwikkelingen op het gebied van duurzame mobiliteit-service. Wij helpen graag aan de belofte van dit bedrijf, waarbij snelheid, gemak en transparantie het uitgangspunt blijven.'

KwikFit positioneert zich als 'een van de grootste onafhankelijke autoservicebedrijven van Europa’, met 1.800 vestigingen en in totaal 9.000 medewerkers.

Li Moon, opgericht in 2003, heeft klanten als Dirk en BP in zijn portfolio. Voor KwikFit bedacht het bureau onder meer de pay-off 'Service waar je blij van wordt'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in