Overslaan en naar de inhoud gaan

Jump!Retail gaat strategische samenwerking aan met Britse Mobile Journey

Na een aantal 'footfallprogramma's' samen te hebben gedraaid, wordt de samenwerking nu intensiever.
Miniatuurvoorbeeld
© 123rf.com
Miniatuurvoorbeeld
© 123rf.com

Jump!Retail en Mobile Journey uit Londen gaan een strategische samenwerking aan na samen verschillende footfall programma's te hebben gedraaid. Footfall is het registeren van passanten/bezoekers- en klantentellingen, gekoppeld aan verkoopgegevens.

Directeur Ernst-Jan Smids van Jump!Retail ziet footfall in toenemende mate vast onderdeel worden van de marktbewerkingprogramma's van haar klanten. 'Footfall is voor retailers niet alleen het antwoord bij het niet meer kunnen verspreiden van folders. Het is meetbare impact van digital targeting op fysieke retail.'

Jump!Retail concentreert zich in de samenwerking op strategie, accountmanagement, de ontwikkeling van de creatives en de rapportages. Mobile Journey voert het campagnemanagement dat bestaat uit de set-up, media-inkoop, controle, brand safety/GDPR en datamanagement. 

related partner content for mobile comes here

Mobile Journey werkte met Jump! samen voor Intratuin, Praxis en Sligro. In Groot-Brittannië zijn de klanten onder meer Action, Rituals en Primark.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in