Overslaan en naar de inhoud gaan

IFAW kiest Mediatic als nieuw PR-bureau

International Fund for Animal Welfare (IFAW) heeft Mediatic gekozen als zijn nieuwe PR-bureau, na een pitch met twaalf PR-bureaus.
Olifanten in goede doen
Olifanten in goede doen
© Shutterstock
Olifanten in goede doen
Olifanten in goede doen
© Shutterstock

IFAW, de NGO die wereldwijd dierenwelzijn nastreeft, heeft na een uitgebreide pitch, waar maar liefst 12(!) PR-bureaus aan deelnamen, gekozen voor een samenwerking met Mediatic. Daarmee sluit IFAW zich aan bij het groeiende aantal duurzame opdrachtgevers van het Amsterdamse bureau, dat onder meer Seepje, MUD Jeans en het Initiatief Duurzame Handel (IDH) bedient.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in