Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Amerikaanse bureau Melon sluit zich aan bij Dept

De bureaugroep breidt verder uit met het ruim honderdkoppige team van Melon.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Melon, een commercebureau uit de Verenigde Staten, sluit zich aan bij de bureaugroep Dept. Dat melden beide partijen. Met Melon verstevigt Dept zijn aanwezigheid in de Verenigde Staten en Latijns-Amerika. Melon verandert zijn naam per direct in Melon/Dept. Er verandert vooralsnog niets aan het managementteam.

related partner content for mobile comes here

Salesforce-expertise

Het pas vijf jaar oude Melon werkt voor onder meer Nike, Under Armour en Therabody. Voor dergelijke klanten houdt het commercebureau zich onder andere bezig met de strategie, het ontwerpen en de implementatie van commerce-initiatieven. Melon focust zich met name op het ecosysteem van Salesforce.

Het team van Melon telt meer dan honderd medewerkers. Het bureau heeft kantoren in Atlanta en New York en bedient vooral de Amerikaanse markt. Een 'snelgroeiend' team in Argentinië op zijn beurt richt zich op landen in Latijns-Amerika. 

Samen sterker

Ryan Nicholson, chief technical operation bij Melon, zegt: 'We zijn dankbaar dat we in Dept een partner hebben gevonden die de internetstandaard voor innovatie en creativiteit zet. Door ons bij hen aan te sluiten kunnen we ons bedrijf laten groeien, onze mogelijkheden uitbreiden en baanbrekende commerce-ervaringen creëren voor merken over de hele wereld.'

Steeds meer bureaus sluiten zich aan bij het Nederlandse Dept. Het netwerk omvat eind 2022 meer dan 3500 medewerkers. Dept werkt voor onder meer Eneco, Google, Philips en Bo.com.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in