Overslaan en naar de inhoud gaan

Funda trekt in bij Zandbeek, Seepje kiest Higuita uit 6 bureaus en ander opvallend accountnieuws

Ook bureaus Indie Amsterdam en For You Agency verwelkomen nieuwe klanten.
account
Outdoorcampagne van Seepje door Higuita
account
Outdoorcampagne van Seepje door Higuita

Seepje kiest Higuita na bureau-oriëntatie

Het duurzame zeepmerk Seepje heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor creatief bureau Higuita. Seepje heeft met in totaal zes bureaus gesproken, de oriëntatie speelde in november. Het merk spreekt van 'meerdere goede gesprekken', waar Higuita als winnaar uit de bus kwam. Higuita (sinds kort onderdeel van Makerstreet) is het eerste bureau waar Seepje op vaste basis mee samenwerkt, in het verleden ontwikkelde het merk zijn campagnes voornamelijk inhouse. 

related partner content for mobile comes here

De nieuwe campagne van de hand van Higuita is inmiddels live. Het gaat om een landelijke campagne genaamd 'Was je wereld schoner', te zien in outdoor- en tv-billboarding-uitingen verspreid over Nederland en België. De campagne met taglines als 'schoon genoeg van vieze zeep' en 'nu is de natuur aan de wasbeurt' loopt tot het einde van het jaar en wordt uitgevoerd door mediabureau Matchmybrand. 

Seepje maakt wasmiddel, handzeep en afwasmiddel. Sinds de oprichting in 2013 strijdt het bedrijf, dat inmiddels B Corp-gecertificeerd is, naar eigen zeggen tegen onnodig gebruik van fossiele ingrediënten en toevoeging van microplastics in zeepproducten. De producten worden naast Nederland ook in België, Duitsland en Zwitserland verkocht. 

Zandbeek aan de slag voor Funda en Waterschap Limburg

Funda heeft na een bureau-oriëntatie voor het Eindhovense bureau Zandbeek gekozen. Het bureau gaat voor de woningsite aan de slag met strategisch advies en ondersteuning op het gebied van marketing, pr en communicatie en daarnaast reputatie- en issue management. De keuze viel op Zandbeek vanwege de brede ervaring van dit bureau in zowel de vastgoed als de financiële sector, meldt Funda. 

Er was een shortlist van drie bureaus, meldt Funda. De oriëntatie is bovendien niet als pitchtraject ingestoken, 'maar we hebben wel een gedegen selectieproces gevolgd'.  Zandbeek is geselecteerd als bureau voor reputatiemanagement en PR, de samenwerking met XXS (tegenwoordig Creature Amsterdam) als vast reclamebureau blijft voor hoever bekend overeind. 

Zandbeek meldt verder Waterschap Limburg als nieuwe klant. Het bureau gaat de komende vijf jaar aan de slag met de 'corporate communicatie en project- en programmacommunicatie' voor het waterschap. Het familiebedrijf Zandbeek, opgericht in 1995, werkt verder voor klanten als KPN, Rijkswaterstaat en Baker Tilly. 

New York Pizza kiest For You Agency

Het Amsterdamse social mediabureau For You Agency gaat aan de slag met de influencer marketing- en social media-activiteiten van New York Pizza. De samenwerking focust voornamelijk op kanalen als Tiktok en Instagram. 

Joost Geurtsen, chief marketing officer New York Pizza, stelt dat For You Agency 'als geen ander' weet wat Gen-Z, de doelgroep waar het merk op mikt, drijft. De samenwerking met creatief contentbureau C2B, dat New York Pizza al langer als klant heeft, blijft overeind staan. 

HalloStroom kiest Indie Amsterdam

Indie Amsterdam is het nieuwe fullservice bureau van zonnepanelenverhuurder HalloStroom. Hier ging geen pitch aan vooraf; ceo Leslie Hogeveen kende Indie al van 'een vorige relatie' en heeft zodoende voor dit bureau gekozen, meldt HalloStroom zelf. Het betreft een langdurige samenwerking, aldus Indie Amsterdam. Hier meer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in