Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze merken en bureaus maken kans op een SAN Groot Accent

Wie wordt Adverteerder of Bureau van het Jaar? En welke campagne wint dit jaar de Consistent Accent? Dit zijn de kanshebbers.
SAN ABC Accent
SAN ABC Accent

De Longlisten voor de zogenaamde ABC Groot Accenten 2018 zijn bekend. De ABC jury bestaat uit redacteuren van de Adformatie, Fonk en MarketingTribune, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen. 

related partner content for mobile comes here

De tien merken die in aanmerking komen voor de titel Adverteerder van het Jaar: 

  • ABN AMRO
  • Albert Heijn
  • Calvé Pindakaas
  • Coolblue
  • KPN
  • Lidl
  • McDonald’s
  • MoNo
  • PLUS Supermarkten
  • Staatsloterij

De tien bureaus die kans maken Bureau van het Jaar te worden: 

  • 180 Kingsday
  • Alfred International
  • Dawn
  • Dept
  • ETCETERA
  • Joe Public Take-away Advertising
  • MediaMonks
  • N=5
  • Roorda Reclamebureau
  • XXS Amsterdam

En de tien consistente adverteerders: 

  • Bob
  • Calvé Pindakaas
  • Coolblue
  • HEMA
  • IKEA
  • Kruidvat
  • NIX18
  • Rituals
  • Triodos Bank
  • Ziggo

De ABC jury staat onder leiding van de onafhankelijke voorzitter Jolande Sap. Naar aanleiding van de nominaties wordt de genomineerden gevraagd om hun argumentatie te geven voor waarom zij een plek op de shortlist verdienen. De overgebleven 3 x 3 Shortlist kandidaten presenteren zich aan de ABC jury op dinsdag 14 mei. 

De winnaars van alle SAN Accenten worden 23 mei bekendgemaakt in Hilversum. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in