Contact Centres beheren in het digitale tijdperk
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Het verbeteren van CX is een belangrijke uitdaging die voor veel organisaties vandaag de dag speelt. Investeren in het verbeteren van de klantbeleving helpt om klanten te behouden en creëert kansen voor cross- en upsell. Maar het onderhouden van een sterke en consistente CX op alle touchpoints, kanalen en afdelingen van het bedrijf brengt vaak nog veel obstakels met zich mee.
Onderwerpen die kunnen spelen binnen een organisatie:
- Zijn medewerkers wel in staat om op een efficiënte manier om te gaan met aanvragen van klanten via verschillende kanalen?
- Helpt de contact center technologie medewerkers met het voorspellen en oplossen van klantaanvragen en verzoeken?
- Ziet de organisatie hun eigen contact center als een kostenpost, of juist als een manier om omzet te genereren?
- Kan het zijn dat het contact center het laatste “echte” touchpoint is van een klant met de organisatie? En betekent dit dat dit touchpoint bepaalt of het bedrijf een klant verliest, of juist extra aan een klant verdient?
Een consistent sterke CX bij het behandelen van klantverzoeken
Contact centers en hun medewerkers worden steeds vaker overweldigd door de hoeveelheid aanvragen van klanten. Zeker nu mensen vaker de digitale weg opzoeken voor contact met de organisatie. In dit nieuwe webinar bundelen Medallia en Ipsos de krachten, en geven inzicht hoe je omgaat met belangrijke onderwerpen zoals:
- Omnichannel CX
- Medewerker beleving en productiviteit
- Technologie als oplossing
- Contact Center als manier om omzet te genereren
Het bieden van een consistente sterke Customer Experience bij het behandelen van alle klant verzoeken in het contact centre kan zomaar eens de sleutel zijn voor het maximaliseren van winst en klantbehoud.
Nieuwsgierig geworden? Meld je dan nu aan voor het webinar!
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid