Overslaan en naar de inhoud gaan

Contact Centres beheren in het digitale tijdperk

In dit nieuwe webinar bundelen Medallia en Ipsos de krachten, en geven inzicht hoe je omgaat met belangrijke CX onderwerpen.
Partner
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Webinar Ipsos Medallia 8th November
Webinar Ipsos Medallia 8th November

Het verbeteren van CX is een belangrijke uitdaging die voor veel organisaties vandaag de dag speelt. Investeren in het verbeteren van de klantbeleving helpt om klanten te behouden en creëert kansen voor cross- en upsell. Maar het onderhouden van een sterke en consistente CX op alle touchpoints, kanalen en afdelingen van het bedrijf brengt vaak nog veel obstakels met zich mee.

Onderwerpen die kunnen spelen binnen een organisatie:

- Zijn medewerkers wel in staat om op een efficiënte manier om te gaan met aanvragen van klanten via verschillende kanalen?

- Helpt de contact center technologie medewerkers met het voorspellen en oplossen van klantaanvragen en verzoeken?

- Ziet de organisatie hun eigen contact center als een kostenpost, of juist als een manier om omzet te genereren?

- Kan het zijn dat het contact center het laatste “echte” touchpoint is van een klant met de organisatie? En betekent dit dat dit touchpoint bepaalt of het bedrijf een klant verliest, of juist extra aan een klant verdient?

Een consistent sterke CX bij het behandelen van klantverzoeken

Contact centers en hun medewerkers worden steeds vaker overweldigd door de hoeveelheid aanvragen van klanten. Zeker nu mensen vaker de digitale weg opzoeken voor contact met de organisatie. In dit nieuwe webinar bundelen Medallia en Ipsos de krachten, en geven inzicht hoe je omgaat met belangrijke onderwerpen zoals:

- Omnichannel CX

- Medewerker beleving en productiviteit

- Technologie als oplossing

- Contact Center als manier om omzet te genereren

Het bieden van een consistente sterke Customer Experience bij het behandelen van alle klant verzoeken in het contact centre kan zomaar eens de sleutel zijn voor het maximaliseren van winst en klantbehoud.

Nieuwsgierig geworden? Meld je dan nu aan voor het webinar!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in